Naše usluge
Povjerenje i predanost kvaliteti usluge.
Uslugu čišćenja Vašeg prostora provodimo poštujući najviše standarde kvalitete s naglaskom na zdravlje.
Generalno čišćenje
Generalno čišćenje stambenih, poslovnih i turističkih objekata.
Čišćenje vila i apartmana
Generalno čišćenje prije i nakon sezone, dnevno prema želji gostiju i čišćenje kod smjene gostiju.
Čišćenje poslovnih prostora
Nakon vašega radnog vremena čistimo urede, skladišta, ordinacije, banke, kafiće, muzeje, trgovine itd.
Pitanja
Kako dogovoriti stalnu suradnju?
Javite nam se i formirat ćemo ponudu prema vašim potrebama. Unaprijed možete dogovoriti datume, koliko često trebate čišćenje, način čišćenja te dogovoriti cijenu.
Kako se formira cijena čišćenja?
Redovna cijena sata rada našeg djelatnika je 20 eura za kuće i stanove. Ova cijena uključuje opremu koje mi osiguravamo. Sredstva i kemikalije za čišćenje nisu uključeni u cijenu. Ukoliko je za čišćenje potrebno više djelatnika, cijena sata se množi s brojem djelatnika. Npr. ako vaš objekt čiste tri radnika sat vremena cijena čišćenja bit će 60 eura.
Kako mogu platiti uslugu čišćenja?
Uplatu možete izvršiti na naš bankovni račun otvoren u Erste banci IBAN: HR3124020061101077219. Po obavljenoj usluzi moguće je platiti i gotovinom.
Na kojem području čistimo?
Check in nudi usluge na području Starigrada i Zadarske županije. Dakako, uz pravovremenu najavu i dogovor spremni smo za čiščenje vašega objekta.